Bici nova !!! i programació de videojoc


Fa dies que no escric i pujo fotos; 

Aquesta tarda he anat a veure un noi mexicà l'Enrique a Seminarivagen que són uns edificis que estàn lluny però no massa (els més allunyats del campus això sí) i feia temps que em deia que veia una bici groga abandonada aixi que sempre déiem a veure si me la podría quedar jo.

Avui al venir l'amic del Javi, el Pablo, a veure'l hem hagut d'anar allà per a que un altre noi (l'Alvaro) que té diverses bicis n'hi en deixés una. I he aprofitat per parlar amb l'Enrique que ja em tenia preparada la bici. 

Estic molt content per tenir bici, tot i que és de noia i de talla petita, així que fins i tot anant amb el sillín el més alt possible vaig baix; però almenys frena i funciona bé, així que no em queixo.


I hem estat intentant programar el videojoc però ens costa; a veure si demà ens hi posem en serio i treiem alguna cosa de profit.

Ah!!! vam anar ahir a la botiga de coses de segona mà i vaig comprar una impresora Lexmark multi-funció per..... 45kr !! ossigui..... menys de 4,5 euros !! Li falta algun cable aixi que demà el compraré i la provaré ben provada, perquè tinc alguns dies per a tornar-la si no funciona correctament; tant de bo que ho faci :D.

Ja pujaré fotos de tot això quan pugui.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)