Lola - Aston Martin Le Mans Series, preciositat!

Anem a fer una petita prova de compatibilitat amb Flickr.

Heus ací un cotxe que em va enamorar al veure'l a les Le Mans Series de Nurburgring fa ja 2 caps de setmana.

A veure si es veu bé i si us agrada =)

DSC03195



I veient que funciona perfectament us en ensenyaré unes quantes més també fetes per mi de les quals em sento orgullós ja que han sortit (trobo) que molt molt bé i em van costar un munt de fer.

Aixi doncs com funciona tant bé crec que les pujaré totes allà i les redireccionaré cap aquí.

Aqui està la que considero la meva "obra mestre", el cotxe numero 5 (el primer cotxe de l'equip) del Team Oreca passant pel pit Lane a Nurburgring

P1040546ORECA


I algunes més que també he fet jo i m'agraden

P1040469

P1040468

P1040295

P1040293

Comentaris

elmonstre ha dit…
Bones fotos company!!

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)