La nova joguina


Doncs sí finalment he adquirit una nova "joguina", em servirà tant aquí (de moment per a poca cosa, ja tinc el PC i mai he necessitat un portàtil) com sobretot a Suècia.

I aquí està la cosa, que prevenint per Suècia i gràcies a la mala influència xD del Guillem i el Gordo doncs vaig torbar aquest Macbook per ebay Usa molt econòmic (uns 300€ més barat que a la web d'Apple Europa) Nou i en capsa, mai obert i el vaig fer meu.

Sí, han estat calers, però espero que ben invertits. Si més no qualssevol cosa nova valia això o 100€ més encara si era una mica decent aixi que....... crec que no he fet mal fet.


Apa! unes fotos de la joguina en qüestió!!







Llarga vida a Apple!!! ( ¿?¿?¿?¿???¿?)
Només espero qu eno passi com amb l'iPod que ja me'l han canviat 2 vegades !!!!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)