Race '07 !!!


Doncs aquí tornem a ser-hi !!! =)
Us escric per a ensenyar-vos una cosa que en els moments que tinc lliures em té obsessionat:
Es diu Race 07 i es un simulador super xulo pels viciosos com jo jajaja.

Resulta que està basat en el campionat WTCC del 2007, aquí un link al campionat: http://www.fiawtcc.com/

(Què...... ? T'agrada l'Alfa ehh? És bonic oi? O preferéixes el Lacetti con en Menú?)



I que els seus creadors en són els estudis Simbin de Suècia (aiii suècia....), els matéixos que han fet la "saga" de jocs GTR i GTR 2 abans de crear Race i ara Race'07 i és que aquests nois en saben una mica de fer jocs de cotxes =)










(un parell d'imatges il.lustratives de la feina prèvia d'aquest equip de desenvolupadors de jocs)
















(GTR2 FIA GT )


A+a+ el joc és molt fàcilment "crackejable", què vull dir amb això? doncs que un pot editar les coses de manera molt simple. Jo de moment m'hi quedo només amb afegir-hi cotxes nous; però hi ha moltes més coses a fer.






Aquí un link útil: http://www.nogripracing.com/files.php?subcat=62 on hi trobareu de tot pel joc.

I passem a algunes imatges per explicar les modalitats que té, ja que és un joc molt complert.




Com es pot veure, és força realista i molt espectacular jeje.

Aquest mode que estàs veient és el del Propi Race 07. (vaja el que seria el WTCC '07)







Però seguim, no ens quedem aquí. Cal dir que prèvi a aquest joc hi va haver el "RACE The WTCC Game" que es basa en el campionat WTCC de 2006 (amb més cotxes i més numero de marques que el de 2007). (Aquí les portades dels dos jocs on pots triar quin dels dos vols agafar, si el "clàssic" Race o el Race'07)


De fet RACE'07 com veuràs té moltes opcions a banda de la offline i la on-line. Resulta que duu incorporat el simulador Race 07, el Race (sí, el que seria el joc prèvi), el campionat de Formula 3000, la F-BMW, un campionat de barquetes amb diferents models de cotxe i modalitats, i també el WTCC 87, que es basa en 2 tipus de cotxe de l'any 87, un Alfa 75 Turbo e i el BMW M3 E30, aquí una imatge per a que te'n facis a la idea:
















Imatges de l'interior dels cotxes:
Però no tot acaba aquí; també hem dit que aparéixen monoplaçes,oi? Doncs sí. Aquí els tens



I al seu interior com es veu? doncs així:

És a dir super-realista, veiem la pista des del casc del pilot. No està mal,oi?












A part de tots aquests cotxes també hi tenim barquetes:




Com veuràs m'hen havia oblidat dels Caterham Super 7, que també aparéixen en 3 motoritzacions separats per classes.













Bé doncs... me'n vaig que el joc em crida, ja em direu què us ha semblat i si us agrada. A mi em té enganxat pel moment. Ara només em falta el rFactor, però tot arribarà jejeje.





Us deixo un parell de links a videos del joc per Youtube :
http://uk.youtube.com/watch?v=VlHMILC6xpc
http://uk.youtube.com/watch?v=p1hHrTo6TmE&feature=related


Espero que us agradi tant com a mi!
Apa! salut i fins aviat !
En quan trobi algun que altre moment us poso més cosetes =)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)