Avui va de Sèries !!! :D

Doncs sí, estimats lectors com llegiu; avui em proposo xerrar sobre unes quantes sèries actuals que m'han agradat o m'agraden bastant.



Primer vaig descobrir aquesta: How I meet Your Mother una sitcom sobre les relacions de parella que realment em va enganxar (no ho negaré).








El fet que el prota tingui una edat com la meva quan m'hi vaig enganxar no hi té res a veure, o potser sí...... i el que la prota femenina sigui la Cobie Smulders tampoc.... xDDD o això pretenc fer-vos creure xD










Passem a la següent sèrie:
Crec que ja arxi famosa als cercles informàtics i bastant frikis però no per això deixa de ser boníssima: The IT Crowd de la que sembla que aviat hi haurà una versió americana. Esperem que no ens la destróssin massa, perquè aquest humor àcid anglés és el que ens agrada. La frase mítica d'en Roy:"have you tried to turn it off and on again?" és increíble. xD


Ara ja estic a mitja segona temporada (l'última pel moment), i tot i que està només en anglés em sembla; és bastant entendible. I sinó sempre ajudaràn una mica els subtítols. La podeu trobar per youtube, així com per l'emule. (igual que l'anterior).

Us proposo el primer capítol de tots: http://www.youtube.com/watch?v=1lUTAfosMgI ja em direu què us sembla. Lo dolent és que les sèries angleses només tenen 6 capítols per temporada.... així que només se n'han fet 12 en total.


Seguim !!!





Seguim a la següent sèrie, coneguda gràcies al link que em va passar l'Edu.
Qui hagi jugat algun cop a això: ---------------------->






Street Fighter the Later Years
és encara més frikie, i sí, m'agrada.
Qui hi hagi jugat reconeixerà fàcilment qui són aquests personatges:







Qui hagi jugat ni que sigui un sol cop a l'Street Fighter no pot deixar de veure-la. Al principi és una mica durilla, però a mida que passen els capítols més t'agrada xD. És molt recomenable.

De moment crec que hi ha 8 capítols i aquí en podeu veure el primer:
http://www.collegehumor.com/video:1711287

Per cert que també recomano aquest vídeo de la mateixa web:
http://www.collegehumor.com/video:1800887
No té res a veure, però em fa gràcia i m'ha fet riure.


I seguim, aquest cop passem de les sèries de TV a les pelis ja que avui, per fi!, he vist el míte de tota una generació: Blade Runner. I per a no desentonar també en anglés subtitulada (com totes les sèries prèvies).
M'ho debia a mi matéix i a tots els cinèfils que conec xDD. I no acaba aquí la cosa, però aviat ho farà....... també afegir que l'altre dia vaig adquirir la següent peli: Snatch cerdos y diamantes.
Ja l'havia vista i val a dir que m'encanta el personatge d'en Boris.

I bé a part de tot això, tinc pendent acabar de veure per complert Heroes


















Per a que després digueu que només hi surten cotxes aquí xDDDD

Bé.... també tinc ganes de veure Grand Prix perquè negar-ho?

I ja només dues aportacions breus més en forma de link i recomanació:
http://es.youtube.com/watch?v=_LQSoMakoIU
Un dels mosh's més impressionants mai vistos.

I l'últim per avui, però no menys important =)
http://es.youtube.com/watch?v=vXfXssDUYxU&NR=1 The Night of the..... LEPPUS !!!!
A veure quin friki és capaç de dir-me en quina arxi-coneguda peli surt un tros d'aquesta peli sense que sigui el Havié ! xD


Salutacions i fins aviat !!!!












Comentaris

DulceangustiA ha dit…
Ja hi som... el Havié no, el Havié no... ni ningú dels que hi eren davant quan ho vaig explicar!!! xD

Night..

of..the..

LEPUSSS!!!!

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)