Feliç 2008 !!!!


Abans que res, torno per aquí després d'haver donat per desaparegut aquest blog, ja se sap any nou..... blog nou¿? xD.

El miro i m'agrada, va ser un projecte oblidat sense voler-ho, com tantes altres coses; ja fa gairebé 2 anys que no el toco; cara'm!

I la de coses que han succeït en 2 anys !!! Sense anar més enllà, la de coses que han succeït aquest any 2007 que abandonem!! No em puc queixar, en aquest temps he fet mínim un viatge inoblidable a cadascún d'ells.

Pel 2007 hi han passat: Feines noves, l'inoblidable viatge a EEUU, gent molt maca, he guanyat alguns concursos, he fet de comisàri de pista a Montmeló per fi :D , he assistit a 2 bodes de dos amics !! , he pogut veure els NOFX en directe finalment, he gaudit de la muntanya màgica de Montjuïc amb 200.000 persones veient F1's clàssics, he publicat escrits meus a diàris,i he tornat a la Uni.

Resumint: he pogut gaudir dels meus amics i de les meves passions.

Així doncs espere'm que 2008 sigui com a mínim, tant bo com ho ha estat el 2007.

Feliç 2008 a tots lectors meus.

Espero delectar-vos amb pròperes actualitzacions més sovint; hi ha moltes coses a explicar i moltes fotos a mostrar

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)