Al final....... un Resum de 2007

Li he agafat el gustet a això del Blog un altre cop.
Ja posats, anem a fer un resum d'alguna coseta de 2006 o 2007,no?

Ara em posaré a mirar fotos i decidiré de què us ho poso. Se'm obren dues idees:Viatge a EEUU (s'ha d'estar molt molt motivat per posar-ne un com el de Helsinki), o el de Silverstone de '06. A saber....

Apa som-hi!


Al final farem.... un resum curt amb fotos explicatives de les coses més representatives que recordo actualment.

La 1a que es veu sóc jo amb nou "look" a Montmeló per fer de comisàri de Pista de les 24h de Resistència de Barcelona; em va fer molta il"lusió poder-hi ser tot i que els que em vau veure dissabte nit ja veu veure que vaig acabar una mica cansat xDDD

Seguirem amb una altre foto jeje del mateix tema, al 1r lloc del podi! el divendres amb un passi Vip pel Saló de l'Automòbil amb el Guillem; va ser molt gran la cosa!



I què se'n pot dir d'això que ve ara? NOFX !!! quines ganes tenia d'anar a un concert des de feia temps i quines ganes de NOFX! va ser espectacular.
Realment els mesos d'espera van valer molt molt la pena, va ser un concertàs amb majúscules del que guardo molt bon record. (no així el segurata que es veu a la foto que va quedar sord el mateix dia xDD)


Aquí podem veure als 4 que ens vam aplegar per anar a aquest concert increíble que quedarà pel record de tothom.











Més coses!!! aquest any hi ha hagut 2 bodes d'amics !!!!
2007 ha representat l'any Boda: 1r van ser l'Ori i la Yesika, i després el Bob i la Danny:


<-- Ori i Yesika










Bob i Danny -->




I ja per acabar que tinc un xic de pressa doncs..... alguna del viatge a EEUU,no?
Va ser un viatge espectacular del qual us en mostraré més....... en el futur xD
Doncs aquí ens teniu als de sempre als "Travel Group" a Boston ni més ni menys xD

Queden pendents Eivissa, aniversàris de Vane i demés coses que ho tinc present xD i tants i tants dies, tants i tants moments i tantes i tantes nits que hem passat plegats.

Bora Lin!! I fins aviat! Espero que us hagi agradat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)