Moscow !!! (dia 1)

Ara matéix això està fet un embolic, ho haig d'arreglar i espero fer-ho en unes hores, però de moment deixeu-me que ho publiqui tal qual. Així m'oblido a arreglar-ho.

Bé doncs, fem-hi un cop d'ull avui que no hi ha gaire res a fer. Així que comencem:

El primer que vam veure de Moscow va ser la plaça roja

Aquí vista de la ciutat des de l'hotel (al 28è pis)

Aquí ha de venir l'entrada de Moscow, només és provisional i ja la faré quan trobi un moment.

Bé finalment trobo que hauria d'anar acabant amb Rússia perquè no ho faré mai i hi ha hagut molts més viatges que hem fet, així que a veure si em poso les piles.

Vam arribar a Moscow amb bus super cansats després de tota la nit i jo amb la panxa molt remoguda, i ens vam aturar a un McDonald's. Un cop fet això i esmorzat vam anar a l'hotel que era una passada de gran (fins a 30 pisos tenia !!), les habitacions no tant grans com a l'anterior, però molt bé, amb unes vistes de la ciutat increíbles.

La veritat és que abans d'això vam visitar la Plaça Roja i és IMPRESSIONANT.

Vam estar al Kremlin (les fotos de més abaix) i veient aquesta preciosa església de dos pisos (segurament en van fer una sobre l'altra).

Les fotos estan en un ordre invers...

Les vores del riu just darrera de l'esglèsia, amb un monument espectacular just al mig

Detall d'un mural al carrer

Aquestes fotos són altament prohibides a un museu que vam entrar, mireu quins ous més magnífics i quina flor (la Jill em va tapar i jo vaig llençar la foto)

I a un carruatge reciós també prohibit fer-hi fotos (per això només surt això), aquest museu era una passada enorme, i espectacularíssim.

El Kremlin:

Sí, el Kremlin té un conjunt d'esglèsies a dins seu
que són precioses i molt antigues

I el canó més gran del món; mai usat en una batalla, sinó que està fet per a decorar.

Placa del Kremlin:

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)