Reventar un canvi de bici

Avui havia d'anar al campus a buscar els meus apunts de VideoJocs i a part a comprar el llibre de l'assignatura per a poder estuiar bé, aixi que com feia -8 graus m'he abrigat bé m'he posat l'iPod i he agafat la bici.

Als 2kms com a màxim a començat a fer el tonto el canvi com si els plats no entréssin bé, aixi que he pensat que se sortiria la cadena; què ha passat? Primer que el canvi ha començat a perdre peces, i després li he tret una i he seguit tranquilament..... fins que m'ha bloquejat completament la roda del darrera, s'estava reventant i trencant el protector de plàstic. Però després d'això va i .... s'ha reventat el canvi completament !!! ha quedat creuat contra els radis de la bici.

En tots els meus anys anant en bici no havia vist mai una cosa tant estranya, la veritat.... ni anant en BTT cada cap de setmana !! màxim havia vist alguna cosa com que es destensés el desviador del canvi o quelcom, però això ha estat el summum. Lògicament he donat mitja volta i he tornat a casa com he pogut, sense es meus apunts ni el llibre de l'assignatura.

A veure si aquesta tarda ho puc solucionar; i demà faig un nou intent.
La putada és que la bici ni tant sols és meva, és de la Nuria xDD

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)