Nova experiència: Futbol Sala Suec

Doncs sí, avui ha tocat fer una nova cosa aquí a Suècia que no havia fet en aquest país abans. Jugar a futbol sala, o aquí conegut com a indoor soccer o coses així.

Normalment tal i com el coneixem consisteix en equips de 5 contra 5 en pistes de mesures raonables amb un arbitre que pita faltes i demés; aquí no va així. Cadascú pot empenyer i fotre d'òsties com vulgui al rival; la pista es molt més gran i no cal tenir compassió.

Jo avui literalment m'he deixat la pell a sobre la pista, per culpa d'un bèstia que se m'ha endut per davant quan volia fer la jugada d'Henry !! I la "àrbitre" davant meu i no pita res...... i ja al segon cop que m'ho han fet m'he tornat i clar....aleshores sí,no? Aish.... mare meva! S'ha endut un enfrentament verbal això sí, que li recrimini coses a sa p... mare.

Però weno, ha estat bé. he demostrat que estic fet pols i no sé perquè tant a un de l'altre equip com a la "àrbitre" se'ls ha fotut al cap que no volia jugar més! C'mon! M'esteu intentant fotre o què?


Realment els suecs els trobo estúpids, quan tal molt modositos però quan juguen a esports o van borratxos en aquest país tothom pega d'òsties. Què passa aquí¿?

Però weno, com dic una nova experiència si més no. La propera vegada tornarem, això sí, sabent com funciona aquí aquest esport i entenent perquè són tant dolents en els esports de pilota els suecs.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)