Hockey Femení : go Växjö Lakers !!



Avui he anat a veure una cosa que mai havia vist abans..... un partit de Hockey !! no ho havia vist ni per Tv. 

Però és que a més a més es tracta de l'equip del poble els Växjö Lakers i femení (entrada gratis) on puc dir orgullós que tinc una amiga la canadenca Anna Bannana que hi juga de portera titular !!!!
 

La veritat és que em feia molta gràcia anar-hi; no ha estat el millor partit de la història pel que m'han dit les meves acompanyants la Jill i l'Amanda, 

però weno els Lakers (si si, com els LA Lakers de la NBA) han guanyat 1-0 i la nostra amiga Anna ha fet grans intervencions així que genial !!!



Hi tornaré quan pugui clar que sí :D
Que m'expliques noia? Sembla dir-li xD.

A més a més pel que mha dit li han agradat les fotos i ens han dut en cotxe a casa, així que què més vols,no?
I aqui a nostra amiga i protagonista d'avui i del partit amb la Jill. 
El seu entrenador li ha dit :"ens has salvat i guanyat el partit" aixi que imagina't !!


Ara si, amb la foto amb ella inclosa :D


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)