Finalment...ja tinc Habitació !!! (Vallgathan)


Tornarem al llenguatge habitual d'aquest blog.

Doncs sí de moment avui està essent un dia molt productiu, al matí hem fet lo dels papers pel viatge a Rússia (que no vegis tú quin merder) i després hem anat a parlar amb la responsable dels allotjaments i..... ens ha donat habitacions en residències al Javi i a mi..... però al poble, a 5,2kms del Campus a un lloc anomenat Vallgathan on hi viuen altres amics que ja coneixem, però que està una mica massa apartat del campus.

I per celebrar-ho ens hem fotut una calzone enorme i boníssima per 5 euros beguda inclosa que era impressionant !!!

Veure'm que depararà l'última nit al campus...... i demà a fer la mudança! només de pensar-ho ja estic cansat xD.


Aquest es el nou edifici on visc:

I un parell de fotos de la meva nova habitació:



Heus aquí els meus veïns al Welcome Dinner Korridor Krawl on vam fer pà amb tomàquet:
Visc amb un català (david), un espanyol de madrid (saúl), una alemanya simpàtica (Verena), un americà (Ben), tres americanes (Tina, Danielle i Sara), una finlandesa (Carolina), un suec (no en recordo el nom), dos coreans (Jiin i We hong? se que no es aixi i no me'n recordo),una francesa (Laurene), un turc (Selim) i crec que hi ha dos alemanys més que no conec.


I unes vistes des de la finestra de la meva habitació:

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)