Berlin 2009 !!!

Hem tornat de Berlin i he vist el Borja anit, i un concert de punk rock on els tios viuen a Berlin a un club anomenat Sage petit i he estat al pogo però son espanyols anomenats FrogCircus i els tios doncs els vaig cridar "vamos cabrones!" i es van mig emocionar i ens van llençar discs i en vaig agafar 3 i al final vam xerrar amb ells i em va preguntar el cantant si ja m'havia donat el disc i era flipant.

Aquí fotos del concert:



Foto del U-ban (quins records al veure-ho per dins i sentir aquell so de tancar les portes)


I alguna de l'hostal i d'una Jam session de Jazz a la primera nit dins una antiga capella


 

 

 El Reistach o Parlament
 Aquí a un punt interior dins del que hauria estat el mur que ara es un espai de diverssió
 Vista del Mur

La torre de la Tv  reflectida a les ulleres de sol de la Nikole (Tv Tower) feta pels comunistes  després de guanyar la guerra i com a símbol del seu poder; es veu des de tota la ciutat, és enorme i havia de reflectir la llum en forma d'estrella...... però ho fa en forma de creu (prohibides pels comunistes fins i tot a les esglèsies!, quina cagada !!!)


Per a resta molt caminar i molt sortir, dormir molt poc però molt molt molt bé; m'encantava Berlin i em segueix enamorant. Per tot. Com va dir el David:"ja sé perquè t'agrada aquesta ciutat: és com el Barri de Marina a Barcelona tota ella !!!". També dir que vam estar hospedats al hostal al barri que més m'agrada!! a la part comunista aprop d'aquell fotomaton tant xulo de fotos en Blanc i Negre i aprop de on vam fer el Brunch amb el Borja el David la Oli i la Teresa l'any passat !!!! :D

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Martini Legends. Montjuïc

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)