Martini Legends. Montjuïc

Finalment retorno al'esperit d'aquest blog, per a posar-hi la meva principal passió, els cotxes i la Fórmula 1 i mostrar-la davant de tothom.

I vés per on que fa uns mesos es va celebrar a Barcelona la més gran trobada que s'hagi fet en molt de temps; es va fer un merescut homenatge a la muntanya màgica de Montjuïc pel seu 75è aniversàri i 200.000 apassionats d'aquest esport hi vem acudir en massa
.

I vés per on aquí està el meu homenatge i algunes de les meves fotografíes d'aquell event magnífic.

Aquí un Lotus 48 de Jim Clark



Que comenci l'Espectacle!! =)





Que no pari la festa! :D











































I comencem amb els Fórmules 1 !!!















Amb un com aquest Tyrrell (blau) es va proclamar campió en Jackie Stewart el 1973!
























I aquí ja veiem els Fórmula 2 passant per un altre emplaçament; passada la Plaça Sant Jordi








































I aquí ens aturem un moment per a fer esment a la següent foto.
Aquesta foto ha sortit publicada a la revista F1 Racing al número 107, corresponent al Gener de 2008. Així que és una foto amb "història". La història és que qui va de copilot en aquest Ferrari vermell és un dels que hi publica articles i en sap moltíssim de Fórmula 1 clàssica, així doncs em va fer molta gràcia veure'l pq el considero un crack; i li vaig tirar una foto. Una foto al seu Montjuïc. Era com el meu tribut personal, per haver-me ensenyat tantes coses mitjançant les seves línies (a vegades hi estava d'acord, a vegades no, però sempre s'aprén!) i se la vaig enviar. Em va respondre amb un mail curtet, però amable que li feia molta il.lusió i quan aconseguéixes que una cosa teva il.lusioni a algú tant gran, aleshores et fa content. M'han dit que s'ha imprés la foto i la té penjada al seu despatx i que n'està orgullós :D me'n alegro. Pretenia fer-li una complicitat lector-redactor i veig que hi va ser. Per cert, la persona en qüestió es diu Javier del Arco. Podeu gaudir els seus escrits una vegada al mes.

















Aquí encapçalaven la marxar dels Formula 2 (dels quals n'hem vist alguns ja).
Després van venir, entre d'altres joies aquesta:

Un increíble Porsche 917 !!
Sí, és un d'aquells cotxes de competició durs, que fan suar el que no és escrit per dur-lo, rude, que aplasta als seients i que entrega la potència a dojo, però també és un d'aquells super cotxes fets per a ser adorat, per a guanyar i marcar una època com va fer, i per passar a la posteritat. I un dels pocs Porsches que realment admiro. Si a algú que no ho sabés, li dius que és un model actual, un prototip estic segur que més d'un s'ho creu! :D



I ja passem als Fórmula 1 un altre cop; aquesta vegada amb alguna sorpresa. La presència d'Emmerson Fittipaldi amb el seu Lotus amb el que fou campió del món l'any '72.
Quan va passar (s'ha de dir que ell formava part de la GP Masters també (el vaig poder veure en acció a Silverstone 2006)) li vaig ensenyar la gorra i com va passar tant aprop crec que la va veure (la de la GP Masters).





















































Un video il.lustratiu:



I finalment en Marc Gené va sortir amb el Ferrari F1 de 2006 a fer una petita exhibició i ho va fer.... amb en Fittipaldi també enganxat a ell amb el Lotus :) magnífic fi de festa!

















I a veure si es veu..... un petit video del moment :D





Espero que us hagi agradat i com em va dir en Javier del Arco: Red 5 is alive....and Montjuïc Also !! =)

Comentaris

Denkara ha dit…
uuuuuooooooo!!!!!!!!!!
Vaya currada de post!!!!!
Muy buenas las fotos, solo habia visto alguna...y la verdad es que estan muy chulas!!
Los videos quedan divertidos, ojo al Gené con el Ferrari y Fitipaldi al lado con el Lotus...jajajajaja!!

Ahora ya he visto cual es la foto de la que ya me has hablado como 2 o 3 veces...la de la revistaaaaa...xd
Mola mucho que un reportero que te gusta publique una foto hecha por ti. Es un puntazo!!

Lo dicho, que el post está muy currado!!
Ale, wapoooo!!!! Nos vemos el sabadoo!!!!

Besikooooosss!!!!!
Aida ;-p

Entrades populars d'aquest blog

Caricatures Pilots F1

The week of my Birthday (again)